zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 2

Om 06.45u opstaan en met een douche goed wakker worden. Na gezamenlijk ontbijt gaan we eerst naar the nursery. Hier worden de gewonde- en baby dieren verzorgd. Voor het eten van de kameleon moeten we nog sprinkhanen vangen.. wat is dat frustreren. ze hebben dezelfde kleur als het gras en zijn verdomd snel. Het eerste half uur kon ik er überhaupt niet eens een zien. Daarna wanneer ik ze zag en probeerde te vangen waren ze te snel en bleef ik alleen met gras achter in mijn handen...helaas.

Maandag is altijd de vrije dag dus we zijn het centrum van Bulawayo ingegaan. Met de vrijwilligers geluncht; onder het genot van heerlijke milkshakes hmmm. Daarna even een simkaart en een databundeltje regelen just in case. Nja “even” eerst even zo’n half uur in de rij staan voor je eindelijk geholpen wordt.. maar het is gelukt! Nog snel even de supermarkt induiken voor dingen zoals chocola? Dan terug naar Chipangali.

Even wat foto’s schieten en dan is het weer voedingstijd voor the nursery. Even rusten voor het avondeten en na het eten een kampvuurtje! En daarmee sluit ik deze dag af: slaap lekker!


Reacties

Reacties

mam

Oefening baart kunst moet je maar denken schattie. Over een tijdje ben jij de sprinkhanen te snel af.
En die schutkleur werkt dus echt haha.
Milkshakes en chocolade!!!! Niet echt Afrikaans voedsel he. Maar het tempo wel echt Afrikaans als je een half uur moet wachten voor je aan de beurt bent.
Dikke kus.

M alhamwi

Goed gedaan en ik wens schat nog een mooie dag toe meer succes ❤️

Kees en Anja

Ik zie het al helemaal voor me sprinkhanen vangen leuk klusje. Gelukkig dat ze overal chocolade hebben. ???

Naomi

Jij sprinkhanen vangen. Had eigenlijk een video van moeten zijn. Kon je dan ook niet een beetje horen waren ze zaten met hun geknarsp? Veel plezier nog

Erna

Jaaa, ik zie het helemaal voor me; de nieuwe sprinkhanen hip hop| Hoorde dat je al een leeuw geaaid hebt en zag een foto met een aapje op schoot. Nou, je zit er al helemaal in! Veel plezier xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active