zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 4

Vandaag wederom gestart in ‘the nursery’. Daarna kreeg ik samen met mijn kamergenoot de officiële introductie tour. Het was vandaag super heet dus even regelmatig tussendoor pauzeren om wat water te drinken.. Na een heerlijke lunch met de administratie medewerker de terugreisdatum vast gelegd e.d. Ze heeft gelijk ook even het stukje resterende doorn van gisteren uit mijn voet gehaald.. Daarna was het op naar ‘the Diana Center’. Dit is het gebied met de vogels, schapen, kippen, konijnen etc. Het heet het Diana Center, omdat princess Diana het voor haar dood sponsorde en na haar dood is in haar nagedachtenis de sponsering een tijdje voortgezet. Hier heb ik samen met mijn kamergenoot, waarmee ik samen 1 werkgroep vorm, een kast met allemaal vogelnestjes schoongemaakt. En dat duurt langer dan je denkt… alle vieze zooi er uithalen en er uit schrobben en nieuwe blaadjes harken om er schoon in terug te doen. Daarna weer even wat water drinken, want het is afzien in de hitte. Tot slot sluiten we weer af in ‘the nursery’ en dan zit de werkdag er op. Kunnen we weer lekker gaan douchen, eten en vroeg naar bed want het was weer een vermoeiende dag in de hitte. Slaap lekker!


Reacties

Reacties

Mam

Welkom in Afrika. Lekker heet haha.
Fijn dat de doorn er nu helemaal uit is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active