zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 5

Vandaag heb ik samen met een andere vrijwilliger in het antilopen gedeelte gewerkt. We hebben de waterbakken ververst, alle oude takken uit de verblijven verwijderd en groente verzameld in een kruiwagen en in stukken gehakt met een machete. Vervolgens de groenten in de voederbakken doen en het in de verblijven zetten. In de middag ben ik samen met 3 andere vrijwilligers en de eigenaresse naar een ouderenverblijf geweest om hen te vertellen over Chipangali en wat ze doen. We hadden ook een aantal dieren meegenomen: een (jong) schaap, een baby schildpad, een kameleon en een egel. Ze genoten volop en waren vooral nieuwsgierig naar ons, de vrijwilligers. Na de speech van Nicky kwamen de ouderen nog gezellig met ons kletsen en toonden veel belangstelling. Het waren schatjes, haha. Eenmaal klaar rijden we weer terug naar Chipangali.

Na het avondeten nog gezellig met de vrijwilligers en 1 staffmember een spelletje gespeeld. Toen het 22.30u was gingen we toch maar slapen, aangezien de wekker om 07.00u weer afgaat..

Mam

Ja als blanke vrijwilliger ben je misschien interessanter dan de dieren.?