zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 7

Na het ontbijt start ik weer op in the nursery. Na de nursery helpen alle vrijwilligers vandaag in het carnivoren gedeelte. We gingen eerst kijken of we de luipaarden in dezelfde kant van de kooi kunnen krijgen, zodat we het konden sluiten en het andere gedeelte schoon konden maken. Maar helaas.. de luipaarden waren eigenwijs en bleven lekker zitten haha. Dus toen zijn we naar de leeuwenverblijven gegaan. De leeuwen vast gezet in hun kooien, zodat wij het verblijf in konden om wat schoon te maken. We moesten alle bloemen/planten opruimen die van bomen daar waren gevallen. Dit was echt een pokkenwerk aangezien ik niet goed door mijn knieën kan bukken en dus alles vanuit mijn rug deed pff.. Maar goed eenmaal klaar gingen deze planten naar de antilopen als voer. Alles wordt zoveel mogelijk gerecycled op Chipangali.
Vervolgens gingen we de kooi van Apollo schoonmaken; dit is onze jonge hyena. Aangekoekte hooi in de kooi dat er uit moest worden geschrobd.

Dan zit de werkdag er weer op; ik ga douchen, eten en in de avond klets ik nog wat na met de meiden.

Reacties

Reacties

Naomi

Hard werken hoor ik wel! Succes nog. Leuke namen hebben al die dieren trouwens haha!

Jan en Elodie

Druk, druk ..
Wat zal je moeder blij zijn als je weer thuis bent, dan kan je daar ook gaan schrobben en schoonmaken. Veel plezier meid.

Mam

Je bent weer hard aan het werk lees ik. Goed bezig schattie.

M alhanwi

Ik hoop jij doen wat hoop een echt jij bent sterk ?????
Lat op De Tigers maken geen grapje ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active