zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 11

Zoals altijd begin ik op de nursery met de voedingstijd. Daarna heb ik om 0900 Apollo tijd. Dit betekent dat ik deze tijd door mag brengen met onze jonge hyena Apollo. Hij is nog erg bang en moet leren wennen aan mensen. Na tea time gaan we meer sprinkhanen vangen voor de kameleons. Dan om 11.00u is het animal time. Je hebt dan een uur om tijd door te brengen met een dier naar keuze. Ik sta deze week echter ingeroosterd met mijn André time tegelijk met animal time. Dus om 11.00u haal ik André uit zijn kooi en neem ik hem mee naar het zwembad.

Ik sta vandaag ingeroosterd bij de antilopen. Echter wanneer na de lunch op zoek ga naar de coördinator van de antilopen blijkt dat hij weg is voor een werkgerelateerde klus. Dus totdat hij terug is help ik in the Diana center. Hier zijn ze jonge konijntjes aan het verhuizen naar een groter verblijf. Dus dat wordt konijnen vangen.. en veel..

Tegen de tijd dat we daarmee klaar zijn is de coördinator van de antilopen terug. We gaan aan de slag in het verblijf van het everzwijn; waterbak schoonmaken en modder maken om zijn tunnel te fixen.

Dan ga ik even met een vrijwilliger mee naar André want zij is hem aan het trainen om hem zonder schreeuwen en problemen in zijn harnas (om naar buiten te gaan) te krijgen. Eens even kijken hoe ze dat aanpakt

En dan sluiten we de dag weer af in de nursery met de voedertijd.

Na een heerlijke douche gaan we met z’n allen een horrorfilm kijken in de entertainment room. Grappig hoe sommige mensen zo bang zijn voor horror films; gillen begint al bij de eerste scène hahahaha


Reacties

Reacties

mam

Ja jij bent wel wat gewend wat betreft horrorfilms he.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active