zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 21

We beginnen de ochtend met lekkere pannenkoeken voor ontbijt en daarna door naar de nursery voor de ochtend voedertijd. Na het vangen van sprinkhanen is het tijd voor een drankje. Dan aan de slag met konijnen verhuizen; ze krabben harder dan je zou denken. Dan is het animal time! Ik ga hallo zeggen tegen mijn beauty Karla de luipaard, een van mijn favorieten. Vandaag was ze in een goede bui en aan ze met mij ‘knuffelen’. Ik kon haar door het hek kroelen en aaien. Ze is zo’n schatje en zo mooi. Ik was erg blij dat ze vandaag in een goede bui was

En toen na lunch heb ik een hek geverfd en ik heb wel weer gemerkt dat ik lichtelijk perfectionistisch ben maar in ieder geval ziet het er wel top uit!

Om 16.00u haal ik André er nog even uit. Hij is vandaag om de een of andere reden echter heel bang buiten (waarschijnlijk geluiden van de waterpomp) dus hij komt bij zijn mama zitten; that’s me hahaha. Dus een heerlijke knuffeltijd gehad. En dan zit het er weer op.

Reacties

Reacties

Mam

En is het dit keer gelukt om sprinkhanen te vangen?
Ik zei toch dat Andre wel blij zou zijn dat je terug bent ha ha.
Geniet van je laatste tijd daar begint af te tellen nu.
Xxx

M alhamwi

Ik hou van je en trots op je ??


Ik ben jaloers waroom doen knuffel Ander???

Anja

Die André begin hem ook erg leuk te vinden is hij te adopteren als we papa kunnen overhalen??

Erna

Geweldig dat je een luipaard zomaar kunt aaien!! (Gelukkig vanachter een hek, want als ze opeens vrij zou zijn zou het nog wel eens anders kunnen zijn.) Top!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active