zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 22

In de ochtend start ik met nursery en het vangen van sprinkhanen. Dan is het tea time en drinken we wat. Tegen deze tijd moeten we weer afscheid nemen van een vrijwilliger, zij was hier voor 6 weken dus ze was close met iedereen. Jammer om haar te zien gaan. Maar we gaan gewoon weer aan het werk. We maken de kooi voor de kraai in orde zodat hij naar een groter verblijf kan en daarna maken we een gedeelte van de nursery schoon. Dan is het lunchtijd en na de lunch zijn we vrij. Ik ga heerlijk chillen bij het zwembad met mijn boekje en proberen een beetje bruin te worden pff. Ook is er weer sinds lange tijd een keer WiFi dus even optimaal gebruik van maken en bellen met mijn schatje later in de middag ga ik chillen in mijn kamer en beetje serie kijken. Dan is het etenstijd en ontmoet ik de 2 nieuwe vrijwilligers; een volwassen getrouwd stel, erg vriendelijk. Na het eten wilden we eigenlijk een film gaan kijken maar helaas was er geen speaker beschikbaar dus hebben we een potje gepoold. En nu heerlijk rusten en slapen; Goodnight!

Reacties

Reacties

Mam

De vrijwilligers komen en gaan daar ha ha. Zo blijft het toch een mooi groepje.

M alhamwi

Vandaag best omdat treug wifi ,
??? ik mis jou habibi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active