zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 30

Vandaag zijn we weer heerlijk vrij. Na de nursery gaan we de stad in. Ook nemen we afscheid van onze Israëlische vrijwilligster. We zullen haar missen.... Wij gaan verder naar de supermarkt, ik sla hier ook vast mijn benodigdheden voor de busreis in. Ik ga namelijk zaterdag alweer naar Zambia Daarna gaan we lekker lunchen. Er is schijnbar een US dollar te kort in Zimbabwe want wanneer we aankomen bij het restaurant wordt ons vertelt dat de prijs op de menukaart in US dollars is, willen we met de Zimbabwaanse eenheid betalen dan is het het dubbele.... Al met al alles goed gekomen en in US dollars betaald, maar toch apart haha. Goed na de heerlijke lunch gaan we terug en voor de rest van de dag relax ik samen met een mede vrijwilligster. Als de nursery weer klaar is, lekker douchen en dan nog even rusten voordat we gaan eten. In de avond spelen we een spelletje met z'n alle; een soort mix van 30 seconds en hints. We hebben veel lol, tot de slappe lach toe. Als ik terug in mijn kamer bel ik snel nog even Tammam en dan ik lekker slapen want het is inmiddels al 00.00u. Weltrusten!

Reacties

Reacties

Mam

30 sec dat is gezellig. En dan de combinatie met hints dan moet dat wel de slappe lach opleveren ha ha.
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active