zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 35

Ik zou vandaag eigenlijk vertrekken naar Zambia, maar in plaats daarvan is het vandaag mijn laatste werkdag in Zimbabwe. De bus had namelijk geen benzine, vanwege het benzine tekort in Zimbabwe.  Dus vandaag nog een dagje werken en dan ga ik morgen vertrekken naar Zambia. Mijn laatste dag vandaag werk ik in het Diana centre. We maken de konijnen en cavia verblijven schoon. Hiervoor moeten we eerste de konijnen en de cavia's vangen om ze over te verhuizen, zodat we het kunnen schoonmaken. Niet helemaal wat ik voor mijn laatste dag had gehoopt, maar goed.. 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active