zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 51

Na het weekend begin ik weer op school. Ik geef les in Engels en social studies. Dafne begint met wiskunde. Hier loop ik rond en help ik kinderen met vragen. Dan begin ik met Engels. Althans dat was ik van plan...….Dafne kwam echter vandaag niet en zij had de lessen voor vandaag voorbereid. Dus moesten Janneke en ik improviseren en gelijk onze eerste keer zelf lesgeven... Dus hebben we eerst maar science gedaan, want dat had Janneke voorbereid dus dat konden we doen. Ze heeft veel kleine experimentjes met hen gedaan. Dit vonden ze erg leuk. Daarna hebben we ze met pauze gestuurd. In de pauze hebben we even snel inspiratie voor een les opgedaan; maar even geen wiskunde vandaag maar alleen Engels. Toen hebben we meervouden en de regels daarvan gedaan. Om 12.00u zijn we weer klaar en gaan we terug. Om 14.30u vertrekken we weet naar huiswerkclub. Dit was weer super leuk. Ik heb 2 vaste kindjes, deze komen altijd naar mij toe. Blessing: meisje van ong. 14 jaar en Davies: jongetje van ong. 8. Als ik een beetje goed kan schatten haha... Na huiswerkclub gaan we weer terug en dan zit de werkdag er op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active