zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 54

Dafne begint weer met wiskunde en dan doe ik Engels; vandaag zelfstandige naamwoorden en hun meervouden. Met Engels moeten we altijd even terug naar de basis; eerste uitleggen wat het precies is en hoe je het kan herkennen. We sturen de kinderen vandaag eerder met pauze aangezien er constructiewerkers binnen komen en spullen binnen moeten leggen. We zitten namelijk in het nieuwe gebouw dat ze voor de school bouwen. Maar hierdoor wordt wel de les stil gelegd. Dus de kinderen krijgen eerder pauze en daarna zijn de werkers klaar en kan ik verder met mijn les. Na Engels doet Janneke wat science en dan zit school er al weer op. We lunchen wat op school en starten dan om 13.00u met leesclub. De tijd vliegt voorbij en voor ik het weet is het al 14.00u en is leesclub weer afgelopen. Ik speel een beetje galgje met een van de andere vrijwilligers en daarna gaan we naar huiswerkclub. Ik zit weer te geinen met Davies , want hij wilde mij niet proberen na te tekenen dus had ik hem nagetekend (niet heel mooi) en dat is sindsdien een beetje ons grapje haha. Na huiswerkclub, wat tot 17.00u duurt gaan we weer terug en zit de dag er op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active