zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 13

Vandaag werk ik in the Diana centre. We maken eerst een ruimte schoon waar nog meer jonge konijnen verblijven. Ja, het is een andere ruimte zoveel konijnen hebben ze hahaha. Wanneer dit klaar is moet de coördinator een vriend van haar ophalen oo het vliegveld dus ga ik helpen bij de primates; de apen en vogels etc. We mogen een nieuwe kooi helemaal gaan inrichten voor uilen. Bladeren, takken, vogelhuisje bouwen.. een erg leuk project en ik werk er aan met 2 van mijn favo vrijwilligers super leuk en gezellig. Helaas komt daar de tijd dat ik terug moet naar the Diana centre. Ik baal wel want ik wilde de kooi graag afmaken en tot het eindresultaat komen, helaas...

Terug in the Diana centre moeten we compost gaan halen om te droppen in bunny toen omdat de betonnen veeelste warm is voor de konijnenpootjes dus hopelijk wordt het dan wat koeler. Ik raak wel een beetje gefrustreerd aangezien we compost (MET konijnenkeutels) terug scheppen in de ruimte die ik een week er voor helemaal heb moeten schoonvegen... en de troep gaat er nu terug in; voelt beetje als verspild werk...maargoed.

We sluiten af met nog wat konijnen vangen want ze waren naar het verkeerde verblijf ontsnapt dus even terug zetten in het goede verblijf.

Dan zit het er weer op en ga ik douchen en mezelf klaarmaken voor vanavond. Want vanavond gaan we het “nachtleven” van Bulawayo meemaken. We gaan namelijk met alle vrijwilligers en enkele van het personeel stappen in een of ander cafe/club gebeuren. Ik ben zowat de enige die make up mee heeft dus mijn 2 favo vrijwilligers komen samen op de kamer opmaken en we maken onszelf klaar. Wij allemaal klaar, moeten we nog een tijdje wachten op de newby’s die te laat waren. Goed al met al gaan we op pad met z’n 10e in 1truck: past makkelijk

Een erg gezellige avond gehad met wat kletsen, wat dansjes en hilarische gebeurtenissen van vrijwilligers die iets te diep in t glaasje hadden gekeken. Eentje was zo enthousiast om terug te gaan naar de dansvloer dat ze de verkeerde deur nam; hij was namelijk dicht... BAM ze knalt tegen het glas aan en haar bier valt op de grond Hahahhaha hilarisch beeld vooral haar gezicht erbij en de condens die achterblijft op de ruit. We gaan iets eerder naar huis aangezien 1 vrijwilliger niet zo goed tegen de alcohol kon... en we moeten morgen gewoon weer om 07.30u aan het ontbijt zitten en werken. Ben ik blij dat ik nuchter ben!! Slaap lekker!

Reacties

Reacties

mam

Ja schoonmaken is ondankbaar werk meis.
Gezellig avondje stappen na hard werken. Misschien konden je medevrijwilligers wel niet zo goed tegen de drank omdat ze moe waren haha. Maar tegen een dichte deur lopen kan zo in funniest homevideo's.
Maar jij morgen weer fris aan het ontbijt en katers kunnen ze daar niet gebruiken tussen al die andere dieren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active