zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 23

Vandaag heb ik weer een vrije dag. We gaan de stad in; eerst gaan we een bezoek brengen aan het museum van Bulawayo. Ik heb eerlijk gezegd een klein museum verwacht...maar het was super groot met erg veel informatie. En heel erg mooi van informatie over stenen/mineralen etc., tot de dieren, tot koningen, tot muziek, tot geschiedenis, tot insecten noem iets en waarschijnlijk was het er. We waren er misschien 1,5/2 uur en wij hebben niet eens alles goed kunnen bekijken en moesten er vlot doorheen. Prachtig museum. Daarna gaan we naar de supermarkt en lunchen. De supermarkt was een hel. Waarschijnlijk een of andere actie dag waardoor het mega druk was; ruim 40 minuten in de rij staan bij de kassa. Pff ben blij als ik daar weg ben en lekker kan gaan lunchen, onder het genot van mijn heerlijke aardbeien milkshake.

Wanneer we terug zijn op Chipangali ga ik in het eind van de middag met 2 andere het gamepark in op zoek naar de zebra. Ik wil namelijk graag een zebra zien en er is er een op het gamepark terrein. Je moet alleen goed zoeken. Na een tijdje zagen we dan iets van strepen bewegen, wanneer we dichterbij willen komen om te kijken of het inderdaad de zebra is en hem beter te bekijken rent hij weg en daarna hebben we hem niet meer kunnen vinden.. helaas alleen een glimps kunnen opvangen. We gaan het een andere dag nog een keer proberen.

Reacties

Reacties

Mam

Wat ben je toch een cultuur barbaar ha ha. Jeetje 40 minuten in de rij bij de kassa het lijkt de efteling wel.
En wij maar mopperen als we 10 minuten moeten wachten. Wat zijn we toch verwent hรจ?

Loes

In Nederland zijn ook hele leuke musea, dus als je de smaak te pakken hebt ?

Erna

voor details kun je altijd nog naar de dierentuin...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active