zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 26

Vandaag ben ik ingeroosterd bij the nursery samen met een ander groepje (de twee nieuwe vrijwiligers). We laten hen zien hoe de voedertijden werken, zowel om 08.00u als om 16.00u. Om 09.00u gaan we allemaal sprinkhanen vangen, zodat we daar sneller mee klaar zijn want ik en mijn teamgenoot zijn er heel slecht in haha. Tijdens animal time ga ik weer naar Karla toe Na lunch moest ik op zoek naar de jongen die de primates doet, om hem te helpen met het schoonmaken van vijvertjes in verblijven; maar hij was al klaar. Hij was inmiddels bezig kippen kaal te plukken voor de krokodillen en leguaan/hagedis e.d. Dus ging ik hem daar mee helpen. Dit was erg gezellig en grappig om te luisteren hoe het personeel onderling met elkaar praat in hun Afrikaanse taal; bijzondere taal haha. Ze lopen te geinen samen tijdens het werken, wat het leuk maakt. Eenmaal klaar gaan we de krokodillen eten geven... ik had me hier op verheugd helaas hadden de krokodillen echter geen interesse en bleven ze lekker liggen Dan ga ik terug naar de nursery voor de voedertijd en daarna zit de dag er weer op.

Reacties

Reacties

Mam

Ha ha nog steeds niet beter geworden in het sprinkhanen vangen. Je kunt niet overal goed in zijn?
Krokodillen houden misschien niet van kip. Of ze zijn op dieet?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active