zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 27

Vandaag ben ik ingeroosterd in the Diana Centre; dit is het gedeelte met de schapen, duiven, konijnen, varkens etc. We starten de ochtend met huisjes te bouwen voor de konijnen. Ze hebben van die ijzeren piramide dingen waar we stro/gras op moeten binden, zodat ze een huisje hebben om de schaduw op te zoeken. Ik voel me vandaag alleen niet goed; ik ben misselijk en mijn buik gaat tekeer. Na animal time en de lunch ga ik terug naar mijn kamer en rust ik wat uit in de hoop dat de buikpijn wat zakt, ook neem ik wat medicijnen. Rond een uur of 15.00u heb ik het idee dat het iets beter gaat en ga ik terug om te helpen. We mogen vroeg starten met de voedertijd in the nursery, zodat we wat eerder kunnen stoppen aangezien het vandaag erg warm is. Samen met mijn groepsgenootje doe ik de nursery voedertijd en daarna zijn we klaar en ga ik heerlijk douchen! Helaas is mijn buik nog steeds niet 100 procent in orde dus ik doe het vanavond rustig aan en stel het zebra spotten uit tot morgen; hopelijk voel ik me dan wat beter!

Reacties

Reacties

Mam

Vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is het morgen over en kun je met frisse moed gaan zebra spotten.
Xxx

Loes

Hoop dat je je snel beter voelt Dimara. Het is daar te leuk om te ziek te zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active