zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 31

Ik ben vandaag ingeroosterd bij Carnivoren en ik heb een nieuwe groepsgenootje; mijn mede Dutchy. We beginnen met het schoonmaken van de waterbakken en vullen deze met schoon water. Al gauw heb ik André tijd, dan is het thee tijd en om 11.00u is het alweer animal time gevolgd door lunch... de ochtend vliegt voorbij. In middag krijgen de nieuwe vrijwilligers de introductie toer, waaronder mijn groepsgenootje. Dus ik voeg me weer even een middag bij mijn oude groepsgenootje. Wanneer we na lunch ons weer melden, is er lichtelijk drama ontstaan... de python die nog in de box zat omdat ze hem binnenkort gingen vrijlaten was ontsnapt. Na een zoektocht kunnen we hem nog steeds niet vinden dus geven we het op voor vandaag. Hij komt vanzelf weer te voor schijn...hopelijk.

Vervolgens worden mijn maatje en ik opgeroepen om met Ryan (zoon van de baas; en werkt daar ook) kippen (dood) op te gaan halen voor de carnivoren. Een hele pick-up volladen met zakken met kippen. Eenmaal terug laden we ze weer uit en gaan ze in de koelkast. Dan helpen we met de voedertijd van de carnivoren en sluiten we af met ook de stukken koe in de koelkast verplaatsen. Sommige stukken zijn echter nog te groot en moeten we nog even kleiner snijden/hakken.... pfoe wat een vermoeiend en heet werk haha. Eenmaal klaar neem ik mijn welverdiende koude douche; voelt erg goed! Over een halfuurtje gaan we eten en daarna kijken we wat de avond ons gaat brengen... Misschien wel nog een keer het spel spelen; we gaan het zien..
Fijne avond allemaal!

Reacties

Reacties

Mam

Hoe kun je nou en python kwijt raken ha ha. Is toch groot zat zou je zeggen. Als je hem maar niet vannacht onder je bed terug vindt?

Dimara

Haha ja als hij naar buiten kan kan hij overal zijn he haha dat is t probleem. Gelukkig is ie te groot om door de spleet van de deur te passen?

Loes

Nou ik weet wel wat de avond, maar vooral nacht mij zou brengen......nachtmerries over een giga python. Brrrrrr, echt niet grappig.

Erna

Haha die pyton dacht zeker dat hij zichzelf wel vrij kon laten. Misschien wilde hij liever in de buurt van zijn vriendjes blijven. Jij hebt wel smerige werkjes daar zeg! Ik merk ook dat je al helemaal routine gekregen hebt in je werk. Veel succes met de afronding hier en het begin in je nieuwe projekt! Groetjes, Erna.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active