zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 48

Janneke is vandaag niet op school, maar op de farm. En Dafne (mijn collega vrijwilligster) blijkt ziek te zijn, dit wist ik echter niet van te voren. Dus ik was de enige leraar van onze klas, maar Dafne had bijna het hele lesprogramma dus ik kon niet echt veel doen.. Dus de lokale leraar heeft onze klas lesgegeven en ik heb 2 andere vrijwilligers gezelschap gehouden in hun klas; 4th grade. Ook leuk om een dagje mee te draaien met hen, maar deze kinderen zijn natuurlijk jonger en het is ook niet mijn vaste klas dus heb ik vooral geobserveerd en geassisteerd. Achteraf bleek het maar goed dat ik n iet in mijn eigen lokaal was, want ze hadden een kleine slang gevonden.. een giftige... Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. De kinderen hebben de slang uit het lokaal gebracht en gedood, dat is dan wel weer jammer..
Maargoed, de werkdag zit er weer op en ik ga lekker terug naar Sunbird en het weekend kan dan beginnen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active