zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 68

Vandaag op school SS inhalen, want dat kwam maar steeds niet aan bod en we hebben vandaag te horen gekregen dat de leerlingen volgende week eindexamens hebben, die bepalen of ze overgaan. Dafne en ik moeten deze toetsen maken, 4 ervan voor Engels, wiskunde, Social Studies & Science. Een hoop werk voor ons in het weekend!
Dus we proberen nog zoveel mogelijk informatie deze laatste dagen te herhalen voor de examens. Na school ga ik naar leesclub, wat weer goed gaat. Ik blijf me soms verbazen over hoe laag het niveau van sommige kinderen is..
Na leesclub ga ik weer door naar hw club. Davies is er nog steeds niet! Verder is hw club prima en werken we weer hard. Eenmaal klaar gaan we weer terug naar huis. Eten en in de avond speel ik UNO met Imogen, Jay & Ray. Hebben leuk de hele avond gespeeld, was erg gezellig. Op een gegeven moment is het alweer best laat en gaan we slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active