zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 70

Vandaag een beetje 'uitgeslapen' tot 07.00u want om 07.30 vertrekken we naar Avani hotel om te ontbijten. Tenminste we zouden 07.30 gaan maar met alle katers van de anderen vertrekken we uiteindelijk pas om 08.00u... Wanneer we eenmaal daar op het terrein rijden zien we ook giraffen voorbij lopen, heel erg dichtbij. Eentje was er blijkbaar zwanger, maar had helaas de baby verloren bij de geboorte. We zijn in het hotel en gaan lekker ontbijten; heerlijke yoghurt, vers fruit, wafels, croissantjes, gorgonzola: heerlijk smikkelen! Daarna terug naar huis wat relaxen, kletsen en spelletjes spelen. Dan om 12u gaan een aantal van ons naar Maramba. De kleren die aangepast moesten worden zijn nu goed. Nog 2 hele mooie sjalen gekocht, die ik als hoofddoek cadeaut ga geven aan mijn mama's. Ze zijn alleen een beetje groot, maar dat komt vast goed. Nog wat 'afval' stofjes mee bietsen, zodat ik er zelf haarbanden van kan maken. Op de terugweg nog even naar de ATM, Shoprite; heerlijk turksfruit gekocht En daarna terug naar huis. Verder relaxen, kletsen en spelletje spelen. Nog even bellen met mijn schatje, avond eten (Thanksgiving diner) en in de avond gaat de rest weer uit, dus ik ga relaxen, mijn reisdagboek schrijven en meer bellen met Tamman. Dan lekker slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active