zambia-zimbabwe.reismee.nl

Het aftellen is begonnen..

Hallo Allemaal,

Over één weekje ben ik al onderweg naar mijn eerste bestemming: Zimbabwe!

Het aftellen is nu officieel begonnen. De laatste leuke dagen zijn gepland, alle spullen zijn ingeslagen. Het komt nu steeds dichterbij..

Ik heb er heel veel zin in, maar vind het stiekem toch ook wel een beetje spannend. Of alles goed zal gaan, heb ik alles wel bij, zijn er ook andere vrijwilligers.. Het meest kijk ik nog op tegen de lange vliegreis. Maar het komt allemaal vast goed, ik heb me namelijk goed voorbereid!

Ik ben benieuwd wat deze reis mij gaat brengen en met welke verhalen ik terug kom om aan jullie te vertellen.

Tot donderdag of anders tot over 3 maanden!

Reacties

Reacties

M alhamwi

Succes mijn hart ❤️

Naomi

Hi siss.
Nu pas begonnen met aftellen. Dat was ik allang aan het doen! Geniet nog van je laatste dagen hier. Veel succes maar vooral plezier en hopelijk brengt de reis je de ervaringen die je graag op wilt doen. Lots of love Naomi

A&M

Ik wil meeee. Moet ik jou dan missen tante Dimara?
Mmmmmmmaaaah kus Aasiyah

En ook kus van Meryam Rofaida :)

Mam

Inderdaad spannend schattie.
Haal alles eruit in de tijd dat je daar bent. Het zal een hele levenservaring worden. En ook al ben je ver weg, in mijn hart ben je heel dichtbij. Love you. ❤

Loes

Hé Dimara, kei spannend zeker en dapper ook. Ik doe het je niet na, maar ben tegelijkertijd al jaloers op alle mooie ervaringen die je op gaat doen.
Zet hem op, jij staat "je mannetje" wel, maar geniet vooral ook met volle teugen!!
Lieve groetjes.

Anja

Hee schat als je dit leest ven je geland en vlg mama was de reis super gegaan. Dus nu van alles genieten wat er op je pad komt. Tot horens ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active