zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 10

We starten de ochtend weer in de nursery voor de voedingstijd. Vandaag ben ik ook ingedeeld in the nursery dus zal ik daar de hele dag werken. Ik zit in een groep samen met de nieuwe vrijwilliger uit Israël dus wij zullen de dagen samen doorbrengen. We starten met het klaarmaken van een kooi voor de pangelon; bijzonder cool beestje. Dit is nog een heel karwei; maar eenmaal klaar gaan we de spullen van onze Buddy (flamingo) verhuizen zodat hij straks bij de andere flamingo kan. We moesten de waterpoelbak van hem in een kruiwagen verhuizen. Maar dat ding past er amper in en is loeizwaar. Dus helaas toen mijn collega de kruiwagen duwde viel de waterpoelbak er uit en brak het in stukken Buddy zal erg verdrietig zijn..

Maar we gaan gewoon door.. na het verhuizen van de spullen gaan we de kamer in the nursery eens flink onder handen nemen en alle viezigheid wegboenen. Daarna is het tijd van een half uurtje pauze bij het zwembad. Even onze voeten afkoelen, want het is erg warm.

Pauze voorbij. We gaan weer aan de slag. Het is weer voedertijd dus we maken al het eten in orde voor the nursery. Daarna zit de werkdag er op.

Ik neem een heerlijke douche en speel in de avond een potje pool met 2 andere vrijwilligers.

Reacties

Reacties

mam

Je kunt altijd nog een carriere in de dierentuin overwegen je doet ervaring genoeg op nu haha.
Het is hard werken hoor ik wel. Goed bezig vrouwtje ik ben trots op je.
Dikke kus!

Dimara van Wichen

Hooo mam, Chipangali is geen dierentuin he?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active