zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 56

Vanochtend heerlijk uitgeslapen en mijn kamergenootjes zijn vanochtend om 08.00u vertrokken. Ze waren hier maar één week, dus voorlopig heb ik de kamer voor mezelf. In de ochtend doe ik al mijn was; pff wat een werk.. Wanneer ik hier mee klaar ben ga ik lekker douchen en mezelf klaarmaken. Dit duurt echter langer dan verwacht want er komt nauwelijks water uit de douche.
In de middag ga ik de stad in; eerste stop Maramba. Hier ga ik eerst stoffen uitzoeken voor jurken en een rugzak. Het laatste wat ik wilde kopen qua kleren. Na wat videobellen en een hoop uitzoeken ben ik dan geslaagd en heb ik hele leuke stoffen. Volgende stop; kleermaker. Alle maten opmeten en doorgeven, het idee bespreken en dan zijn die opdrachten ook weer doorgegeven. Dan nog even mijn jumpsuit aantrekken en laten zien waar ze het moeten aanpassen; wat ruimer moeten maken. Dan ben ik daar ook weer klaar. Nog even naar de supermarkt en dan op de taxi wachten, die vandaag volgens mij Afrikaanse tijd heeft haha. Maar goed al met al weer terug en dan relaxen, in mijn reisjournaal schrijven en naar huis bellen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active