zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 60

Vandaag weer naar school. Ik doe wat Engels herhalen, aangezien ze vrijdag een toets hebben. Wiskunde wordt ook goed uitgelegd want daar hebben ze morgen een toets van. Science ook herhalen en samenvatten want het boek is uit. Iedereen had vandaag super goed gewerkt dus daar kregen ze een compliment voor. Wanneer we met de taxi terug gaan en bij terugkomst wil ik betalen, merk ik dat er geld weg is. Blijkbaar ben ik bestolen! 900 kwacha, 50 euro en 20 dollar; een totaal van ongeveer 133 euro POEF weg. Wanneer ik probeer terug te denken, wanneer dit moet zijn gebeurt, denk ik haast dat het gisteren moet zijn geweest. Maar ik zou niet weten waar of wanneer, dus dat is flink balen! Dus terug in het huis ook even aangegeven en ik heb die middag wat papieren e.d. geregeld omdat we denken dat ik het misschien terug kan krijgen via mijn verzekering. In de avond rustig eten met 2 anderen want de rest is allemaal pizza gaan eten, maar ik was niet echt meer in de stemming. Na het eten nog hele tijd gezellig gekletst en toen iedereen terug was, sloot 1 meisje even aan en dan rond 22.00 is het bedtijd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active