zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 61

Vandaag op school een wiskunde toets en daarna nog wat Engels. Kinderen die eerder klaar zijn met de toets krijgen ook wat privéles in Engels haha. Helaas horen we dat de leesclub niet doorgaat, want de boeken zijn in het kantoor en de sleutel is niet op school. De directrice heeft ze en zij is naar een begrafenis in Lusaka. Dus dan gaan we maar terug naar het huis. Even lunchen, beetje relaxen en dan gaan we om 14.30u weer naar hw club. Vandaag was er iets zo lief op hw club. Er was een meisje dat een cadeautje voor me had; 2 paar zelfgemaakte oorbellen en een aantal andere meiden hadden allemaal lieve berichtjes geschreven en aan mij gegeven. Ik was overspoeld in lieve dingen; super cute! Ik ga erg blij terug naar huis. In de avond speel ik een potje UNO en heb ik een erg goed gesprek met 1 van de meiden, die ik het leukst vindt. Daarna lekker slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active