zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 62

Vandaag in de ochtend lekker met de taxi. Vandaag hebben mijn kindjes mijn Engels toets. Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen. Wanneer enkele hun toetsen inleveren begin ik gelijk met nakijken. Na de pauze doet Janneke science. Dan zit school er weer op en gaan we terug. Even lunchen en dan rond 14.30u ga ik de stad in want ik moet wat dingen regelen. Alles gehaald en geregeld, ga ik weer terug. Spullen afgeven bij Rebeccah, zodat ze mijn werkvisum verlenging kan regelen. En dan ga ik de Engelse toetsen nakijken. Ik vind het super leuk om na te kijken en van elk kind een indruk te krijgen. Ook erg goed voor de namen haha. Net voor het avondeten ben ik klaar met nakijken, is toch een grote groep zo op de Linda school. Na het eten maak ik een overzicht van alle cijfers van hoog naar laag, zodat ze gesorteerd zijn. Dan heerlijk douchen en relaxen; en me verheugen op de trip van morgen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active