zambia-zimbabwe.reismee.nl

Dag 65

Vandaag de Engelse toets en de wiskunde toets besproken. Het was een goede dag, de kinderen hebben er veel aan gehad denk ik. Tijdens het bespreken van de Engels toets verloren de kinderen nogal eens de concentratie dus heb ik het onderdeel waar ze het meeste moeite mee hadden: werkwoorden, ze zelf naar het bord laten komen. Random geselecteerd, want niemand die wilde echt, omdat ze zich schaamde of nerveus waren. Maar.. ze gewoon meegenomen naar het bord en ze een oefening laten doen en ik hielp ze dan. Ik had het idee dat dit wel goed werkte want deze kinderen werden 'gedwongen' te luisteren en te oefenen, en gewoon proberen want oefening baart kunst. Dusja vandaag een erg productieve dag gehad. Daarna zou Henry me afzetten bij Maramba maar was dit vergeten, dus naar huis lunchen en dan voor hw club naar Maramba. In de tijd dat wij in Maramba zijn dropt Henry wat papieren in de stad. De anderen doen er langer over dan ik en op een gegeven moment krijg ik een appje dat Henry boos wordt omdat hij te lang moet wachten. Dus ik zeg tegen iedereen om op te schieten. Dan lopen we terug krijg ik een appje dat ze weg zijn en de andere chauffeur ons zo komt halen. Lichtelijk belachelijk, zeker aangezien ik Henry al had betaald en nu dus eigenlijk dubbel heb betaald. Goed, uiteindelijk bij hw club aangekomen, hebben we nog een uurtje. Veel werk doen we niet want Janneke geeft wat cadeautjes voor ze terug gaat naar Nl en de rest van de tijd is het vooral dansen! Ook erg leuk en vooral erg leuk om de kinderen los te zien gaan op Zambiaanse muziek! Terug naar huis en de rest van de avond rustig aan doen. Met eten is het druk, omdat we heel veel mensen hebben, dus sommigen moeten buiten zitten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active